Wednesday, January 5, 2011

Kesayanganku dah pegi sekolah

align="justify">Salam tahun baru utk semua..
Semoga tahun ini lebih hebat dan lebih baik taqwa kita kpd Allah insyaallah..

Tirai 2010 telah dilabuhkan.. Muncul pula 2011 yang memberi pelbagai harapan.. Alhamdulillah atas segala nikmat kurniaan Allah sehingga ke hari ini. Semoga setiap denyut nadi yang berlalu sentiasa berada dalam keberkatan Allah, insyaallah..

Muaz dah 3 tahun 2 bulan & Muizzuddin dan 5 bulan.. Alhamdulillah... Besar dah anak2 mama nih..Mama hantar Muizz kat TASKA LITTLE TOT INSPEN. Taska ni dalam kawasan opis nenek Muaz & Muiz. Rasa ok la skit sbb nenek boleh tgk hari2.. Sedih gak nak hantar adik kat taska, tp buat masa ni, itulah pilihan terbaik insyaallah..


Muiz dah ready nak gi school..:)


Ni la TASKA Muizz..:)


Muiz tido masa mama & nenek gi tgk pkl 11 pagi..

Muaz pulak, mama hantar kat TASKI ABIM Seksyen 8 Bangi. Dekat dengan opis Abi. . hmm.. pengalaman hantar Muaz gi sekolah mmg akan dikenang sampai bila2.. hehehe.. Actually, mama yg lebih2 exited bile tgk Muaz pakai uniform..Muaz pun exited gak nak gi sekolah.. 1st day, alhamdulillah agak OK.. Tp hari kedua & ketiga mcm tak OK.. asyik nak balik jer..huhuhu.. risau sangat.. Mama rasa give up pon ade.. Tp alhamdulillah hr ke 5, Muaz OK..Tp jenuh nak kejutkan Muaz utk mandi pagi... Takpe..dugaan ini sememangnya suatu keseronokan yang akan menjadi memori indah nanti..insyaallah..Belajar rajin2 ye sayang..:)


Ni school Muaz..
Smg Muaz jd anak soleh insyaallah..

Muaz & Abi..senyum lebar..
Muaz tgh concentrate dlm class.. Masa ni mama terpaksa tunggu jap sbb Muaz meragam..Sbb tu bole snap gambar. Tp lps tu Muaz kene tinggal.. Menangis gak laa..Siann Muaz.. x per.. it is a part of learning sayang..:)

baru nak belajar get use dgn environment baru..

Lps habis school, Muaz ajak gi KFC... :) tak kisah la Muaz.. Janji, Muaz kene gi school..okeyy..

There was an error in this gadget