Photobucket
Daisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, July 23, 2009

"Al-wajibaat aksar minal auqaatt"

Terlalu dan teramat banyaknya perkara yang perlu diselesaikan.. Betullah seperti kata As-Syahid Hassan Al-Banna "al-wajibat aksar minal auqaatt".. Walaupun pelbagai perkara yang perlu diuruskan, setiap pagi mesti rasa sangat bersemangat untuk keluar bekerja dengan niat untuk menyumbang sesuatu utk Islam, mengaplikasikan ilmu untuk manfaat orang lain, membantu menyelesaikan kes-kes harta pusaka dengan harapan waris-waris yang berhak dapat menikmati harta yang ditinggal oleh simati dan juga pastinya niat utama ialah untuk mencari rezeki yang halal dan diberikati bagi membantu suami tersayang membina mahligai bahagia yang diredhai Allah.
Syukur pada Allah yang masih memberi nikmat Iman & Islam untuk terus dinikmati. Mudah-mudahan nikmat keimanan ini akan terus teguh dan utuh dalam jiwa dan mudah -mudahan Allah memberi kekuatan kpd diriku untuk menyelesaikan semua perkara dengan penuh AMANAH & TANGGUNGJAWAB, insyaallah..


Hari ni, mmg sangat2 terasa terlalu byk perkara penting...Mana yang perlu diutamakan ek.. huhu..feninnn..

Meja pun dah berserabut...kihkihkih.. Stop sekejap.. relax2 dulu sambil ambik gambar meja yg penuh dgn mcm2 kertas..Cek RM 208,180.60 pun ada..tp bukan atas nama Hairin Herlina laa..huhuhu..
p/s : teringat zaman2 jadi student dulu..Busy memanjang..Time exam pun ada meeting..hihihi..Tapi result gempak gak, alhamdulillah...

4 comments:

Nurul Huda said...

Adeeeehh...
Lg finin tengok docs yg berlambak2 atas meja tu...Adeeehhhhh....Tepu2...

Hairin Herlina Abdul Halim said...

tauuu tak peee....hahaha...

Unknown said...

Waha.. cayalah Cik Yin.. fenin2 leh reply email harian lg.. itu kire aktiviti santai tuk take 5 :p

Cun la Cik Yin blog br..

Hairin Herlina Abdul Halim said...

reply emel wajib aar...take 5 !! hihihi...