Photobucket
Daisypath Anniversary Years Ticker

Monday, July 27, 2009

Muaz : 1 tahun 9 bulan

Alhamdulillah, semalam 26 Julai 2009 genap usia Muaz 1 tahun 9 bulan. Syukur atas kurniaan Allah yang telah memberi nikmat kesihatan dan kesempurnaan pada permata hati kesayangan mama & abi ini.. Semoga Allah terus memelihara Muaz dengan rahmat dan kasih sayang serta memberi keteguhan Iman dalam mengharungi cabaran kehidupan pada masa akan datang. Pada usia Muaz setahun 9 bulan ni, Muaz rasanya mcm dah bersedia utk jadi abang. Hmm..Mcm mana ek?? hihihi...:) Muaz terlalu suka & dan teramat sayang pada baby..Kalau ada baby datang umah, mesti dia tak bagi org tu bawak balik baby tu..huhuhu... Obvious sangat !!! Insyaallah, mudah-mudahan Allah bagi Muaz adik yer..:)


Baru balik umrah nih...Baju tu je la..

Ada gaya Mufti tak ?

Muaz mengemas kotak tisu..huhuhu...habis sekotak..!!

Sebenarnya bukan sekotak, dah berkotak2...

Aktiviti menconteng & meng' kaler..

Gaya Muaz pegang pensil color...

Untuk keselamatan, dalam umah pun nak pakai helmet..huhuhu...


Sempena besday Muaz kali ke 21 ni ( 21 bulan ), Atok terbang dari Miri balik ke Kajang utk sama-sama meraikan cucu kesayangannya. Mcm biasa la, Atok akan bawak Muaz swimming. Kali ni atok bawak Muaz stay kat Royale Bintang Resort & Spa, Seremban. Hmm.. kenapa seremban ek?? Sebabnya nenek Muaz dah seminggu meeting kat situ. So, just amik extra 1 day untuk Muaz...:)

Sibuk cari crab agaknyer..hihihi..

Smileeee...:) ( sorry ye Muaz, Mama terlupe bawak swimmning suit )

Seronoknyer Muaz posing dengan Abi..

Lepas penat swimming, masa utk minum pulak.. Kali ni, nenek punya giliran..Manjaaaaa sangaatttt.. Taknak pegang botol sendiri....huhuhuhu...


Lagi 3 bulan je Muaz akan berusia 2 tahun.. Hmm.. cepat sungguh masa berlalu.. Ala kulli hal, alhamdulillah atas perjalanan hidup yang dinikmati ini. Moga2 Allah sentiasa melindungi kami sekeluarga dan memandu perjalanan hidup kami dengan hidayahNya, insyaallah.. Amin..


4 comments:

Shu said...

mak oi, body muaz tang perut tu.. haha comel giler.

Hairin Herlina Abdul Halim said...

kihkihkih.. mmg cumel sangat perut Muaz tu...

AzlanSajirah said...

Wah, memang AbangMuaz ada gaya mufti. Nanti Ummair pun nak jadi soleh macam AbangMuaz lah..

~aRniNaDrah~ said...

basikal rabbit tu sebijik macam Aufa punya, sekarang dah pasing pada Ahda. Wpun dah ada basikal besar Aufa masih juga bawa basikal rabbit, wpun lutut dah belaga pada handle.