Photobucket
Daisypath Anniversary Years Ticker

Saturday, January 31, 2009

Congrats for the newborn baby

Alhamdulillah.. hr ni ada kesempatan masa utk update blog ni. Kalau ikutkan hati setiap hari nak update, tp kekangan masa menyebabkan blog ni terus bersawang tanpa cerita-cerita baru. Terima kasih kpd semua pengunjung2 www.hairinherlina.blogspot.com yang sehingga ke hari ini telah mencapai 668 visitors wpun baru nak masuk bulan ke 3 sejak blog ini mula beroperasi.
Di kesempatan ini saya ingin mengucapkan tahniah kepada sahabat saya Mastura Salleh & suami yg tlh dikurniakan puteri "Raihana Izzati" yang pastinya menjadi penambat kasih sayang dan penyeri dalam kehidupan kalian. Welcome to the sleepless world..hehehe.. Enjoy tauu!! Seronok betul Muaz masa gi ziarah "girlfren" dia semalam. Insyaallah nanti Muaz datang lg yer.. Tak sabar dia nak main dengan Raihana Izzati.
Terima kasih juga kepada Najibah & Hisyam yang sudi datang umah. Alhamdulillah Jibah pun dah ok dr alahan teruk sepanjang tempoh pregnant. Akhirnya Jibah resign jugak dr Takaful Malaysia dan berpindah ke Kuantan. Selamat berkhidmat sebagai lecturer.. All the best to both of you..

2 comments:

Anonymous said...

Wahh..ade spesial entry aa.. :) Thanks.. doakan Hana membesar dengan sihat dan sejahtera.. Thanks jugak atas segala concern & info sharing... :)

Hairin Herlina Abdul Halim said...

oraitt...no problem..:) Semoga Hana membesar dengan cepat sebab Muaz dah sabar nak main dengan Hana..hihihih...:)